snart på banan

0kommentarer

Vart tog min energi vägen?
Kan det kanske ha att göra med att det ungefär va så där 2 timmar sen jag blev av med några dl blod.


Så senare ikväll eller imorgon känner jag mig nog som vanligt igen.

Tror jag har kommit på vad det är som gör att jag mår så bra.


Sen jag började ta en liten shot Aloe Vera dryck 2- 3 ggr/ dag känner jag mig mycket piggare, mer alert och mitt humör sviktar inte som förut. Plus att det sätter fart på ämnesomsättningen. Tycker jag har mer ork att göra saker nu än förut.
Rekommenderar verkligen denna till alla. Den rensar även ut alla slaggprodukter i kroppen vilket kan medföra att man blir mindre sjuk. Alltså inte mer frisk, men mindre sjuk.
(funderar ni över något, fråga mig.)

Idag är det alla hjärtans dag.
Vet inte om det är så himla mycket att fira egentligen, det är väl mest för att handeln ska tjäna pengar.
Vi köper inte något till varann. Tycker det är lite fjantigt att ta från samma konto o köpa saker till varann för.
Så ikväll, blir det nog ett besök nånstans för en bit mat istället.
Vi får se om det finns plats.

Imorse när jag vakna blev man ju lite matt.
Men cykeln klarar det mesta, även detta väglag.


Trodde ju knappt att det skulle komma mer snö när man tog denna underbara promenaden i söndags.




Tycker bilden talar sitt klara språk vad som behövs just nu. SOL...

Ta nu hand om varann!




Kommentera

Publiceras ej