Inte som alla andra!!

0kommentarer

Nu skulle man egentligen vara nybadad eftersom sängkläderna är rena och fluffiga, som när man var liten.

Den här dagen blev precis som jag tänkt mig och det kändes inte nått jobbigt att städa så mycket som vi gjorde.

Det rensades bland sängkläder som vi tog med från respektive hem när vi flyttade ihop och handdukar som knappt täckte halva kroppen :D
Dukar som såg ut att ha sett sina bästa dagar.
Oj oj, det är bara en av oss som närmar sig 30 men mycket samlar man på sig :D

Badkaret fick även sig en ordentlig genomgång, nu kan man bada igen utan att bada i vatten utblandat med öl eller vad tusan det kan ha vart där i.
Blir så när man badar o festar samtidigt :D

Vi har en väldigt bra fördelning när vi städar, tycker jag. :D
Jag dammar och T dammsuger och moppar golven. Bra va?
Så han hade ju några minuter till godo, tills jag dammat iaf 1 rum som han kunde "ta över", så han begav sig iväg och hem kom han med:

ett Wii och detta, enligt mig roliga spel



Ja, jag vet. Vi, lr han är inte som riktigt folk.
Men va är väl en bal på slottet :D



Lagom trötta av städet kom Syster och Svåger med köpmat.
Det var alla tiders. Det känns faktiskt okej att äta det när man grejat precis hela dagen. Torktumlaren går fortfarande för fulla muggar.

Efter maten blev det melodifestivalen, shit va pinsamt det var.
Ranelid! Har vi inget bättre?
Jag har en tanke:
Om Ranelid kom med hur lät då alla andra bidrag som sökte för att få komma med?
Inte kan dom vart sämre än han???

Vad ska man göra på en söndag då?
Skulle vilja åka nånstans men vart? Har ni förslag?
Ikea. Men va ska jag handla? Lite dyrt att åka dit bara för att titta :D
Gbg eller nån annanstans att shoppa. Nja, vet inte om jag känner för shopping, tror jag väntar in lite mer vårkläder.

Nu ska jag avsluta denna lördagkväll med lite SF- kanalen. :D
Alltid svensk, det är toppen tycker jag. Kan man greja med nått annat under tiden.

Ta hand om er!

Kommentera

Publiceras ej