Lugnt och skönt

0kommentarer

Här är det ingen rast o ingen vila.
Ska strax borsta tänderna så jag kan ta "gamla- Bettan" (cykeln) till jobbet.

Igår hände inte så hemskt mycket.
Tog reda på lite saker ang våra ideer. Vissa gick bättre än andra, så vi får väl se.
Kvällen var lugn och skön.
Vi var helt själva. Det känns nästan lite konstigt. Men absolut är det skönt att prata och bara få vara helt själva ibland. Det behövs för att jag ska få tummen ur och göra det jag tänkt.
Gjorde mig lite mat o sen blev det tv.

Idag har jag inget planerat mer än om vädret tillåter vill jag försöka mig på en promenad.
Vill testa knät.
Försökte lägga upp ett kort på hur det såg ut igår.
Gör ett nytt försök



Det är underbart hur man ser ut.
Kommer väl lagom "gå ner" till tisdag då det är dags att besöka Dr J. igen.

Då var det nog dags för tandborstning...

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej