Slut på det roliga..

0kommentarer

Mmm va det är mysigt att krypa ner när lakanen är helt nytvättade och tummlade. Varma o sköna...
Imorn börjar verkligenheten igen.
Nu är det väl hela veckor fram till.. jag vet inte när..
Vet inte hur högtiderna ligger till detta år.

Det har iaf varit en toppen helg.

Större delen av lördagen spenderades med mosters älskling.. Fasen hon är ju så söt så man skulle kunna äta upp henne.. Men då får man ju inte mysa med henne mer så det går ju inte.
Lagom till man kom hem var bastun uppvärmd.
Vi förberedde lite tacos o sen satte vi oss o svettades ett litet tag, "la familia".
När jag väl hade fixat ordning mig tog vi cyklarna till Skybar.
Mycket trevlig kväll, med mycket gott i strupen.

Söndagen gick i väldigt lite knop, att jag reste mig från soffan för att besöka friskis för 4:e gången den veckan var helt otroligt. Men va bra jag var.

Idag var det "städa- bort- julen" dag. Lite sakta men säkert.
Hade ju även en tid bokad hos Mattias på LedAkuten. Så nu är man så här snygg och snyggare lär jag ju bli.



Har haft ont i knät till o från när jag tränat eller bara stått upp.
Nu får det vara slut på det.
Så nu ska Mattias få göra sitt, ska tillbaka 1 gång till redan denna vecka.
Oj Oj, kommer inte se så snygg ut till helgen.
På ett sätt är det tur att det kom lite snö ikväll, så man verkligen går med långbyxor :D
Fast snön behövde verkligen inte komma för min del.
Nu känns det som att det är försent.

Ska upp tidigt imorn o sen är det andra planer som står på schemat efter jobbet.

God Natt på er!!

Kommentera

Publiceras ej