Prickat av

0kommentarer

Första dagen på semestern och den har rullat på mycket fint. I lagom takt.
Har bestämt oss för en promenad varje dag från nu så det finns lite mer val möligheter vad gäller mat o dryck i sommar.
Så, det första T säger när har slår upp ögonen. Promenad!
 
Vi traskade iväg i hopp om att regnet inte skulle komma på oss, hade mycket bra tur. Inte en droppe.
Hade tänkt att vi skulle gå "Strandpromenaden" och äta frukost på Skoghyddan.
Tyvärr öppnade dom inte förrän 11.00 och vi beräknade att vi skulle varit där kl 10.00. Inte kul att vänta.
Det fick bli frukost hemma istället, Skogshyddan finns ju kvar. :D
 
Dagen fortsatte mot Skövde, efter ytterligare viktiga saker. Beställning av ring,
och andra ärende.
Lagom till vi kom fram var vi lunchsugna. Glädje fick sig ett besök
T hade pratat så gott om deras Ceasarsallad.
Nja, den var helt ok men inte mer. Salladen smakade vatten, säkerligen efter sköljning men den hade inte fått rinna av ordentligt.
Dressingen smakade precis som en ceasardressing ska smaka. Tyvärr får den tillsammans med osten en stark smak. Nästan så man får ont i munnen.
Så Mellbygatans ost o Delikatesser i Lidköping har fortfarande 1:a platsen.
 
Varför vi tog oss till Skövde var för jag behövde ha något under min fina klänning.
Som synd är har Gustav Nilsson i Skara slagit igen så då får man åka lite längre.
Men va gör det när man får så bra service.
Efter jag tappat lite runt om här o där tycker jag det är bättre att få bra hjälp. Vägrar o köpa underkläder som inte sitter som dom ska göra.
 

Min, eftersom T har för ett par timmar sen lämnat mig för Smögen, kväll ska nu avslutas med en kopp te
 
Sköt om er!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej