Slutspurt

0kommentarer

Har nog fått gjort det jag ville få gjort idag. Förutom att vistas i solen då... men det är svårt och tråkigt framförallt när det är moln ivägen titt som tätt.
Det har blåst lite grann oxå o då blir det lätt kallt när solen är bakom dom där stora "vita"...
Jaja, men då fick jag veckans matsedel gjorde så vi ikväll kunde fylla kyl o frys.
 
Skulle ju träffat prästen för att gå igenom hur vi vill ha det på dagen D. Tror det blev nått vajsing, han dök närmligen aldrig upp så vi får hoppas inget allvarligt hänt så vi kan ses nån annan dag.
På gott o ont kunde vi ta ett besök på Slöjddetaljer. Behöver ha ett lila satinband till min bukett. Vart hitter jag det? Inte på Slöjddetaljer iaf. Ska kolla gardinbutikerna i veckan. Så håll tummarna..
 
Tog även ett strög på Stadium och Interport i hopp om att jag kunde få mig en ny bikini.. min har råkat blivit lite stor :D men inte heller där hade jag tur..
Bra att Ellos finns, där hittade jag ikväll denna fina.
 
Har letat efter en sån här hur länge som helst. Bandet är så bra att man kan väl runt nacken är ryggen... Behöver man inte få märken om man inte vill. Det jag har hört är att den sitter på väldigt bra när man knyter bakom ryggen, kan ju vara lite farligt om man vill röra sig :D
Så nu är det bara vänta tills den dimper ner i brevlådan...
 
Ska nog försöka sova nu.. är ju trots allt jobbdag imorn.. o då börjar ju nedräkningen IGEN.. 18 arbetsdagar till semester igen... Mår inte så dåligt faktiskt :D
 
God Natt
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej