Söndags film

0kommentarer

 
 
 
Börjar känna av tröttheten. Så där skönt trött, det bådar gott inför sänggåendet. Så det inte blir som inatt när jag var sjukt rastlös när jag väl gick o la mig. Hade nån konstigt känsla i kroppen men kunde inte sätta ord på det men jobbigt var det. Kändes som jag inte kunde slappna av...
 
Nu är iaf ög tid att vända tillbaka dygnet, inför kommande jobbveckor. Har en natt på mig... Bra planering- not

I eftermiddag fördrev vi tiden på hojen tillsammans med mamma o pappa. Har tyckt att den är aningens dyr för att bara stå i garaget.
Fattar inte, så fort jag hoppar på, kan även inträffa i bilen, blir jag sjukt trött. Luften kanske? :)
Det var härligt. Tog småvägar till Mariestad- till hamnen för en kaffe o glass.
Så bra när man åker med mamma eller pappa kanske jag ska säga. Han kan ju typ hela Sveriges småvägar i huvudet.
Han har hela mitt liv kört lastbil- så vägar är hans specialité kanske man säga :)
Så idag har jag fått valuta för pengarna- som T uttryckte det när vi kom hem :)
 
Har nu ikväll gått igenom hur vi känner för vigseln, ska bara kolla med A så det funkar och så klart vill vi höra hans ideér, synpunkter och tips.
 
Behöver fixa mig inför sängen nu.. så jag inte missar slutet på söndagsfilmen..
 
God Natt
 
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej