Tiden går fort

0kommentarer

Har jobbat dag 1 av 18.
Nej, jag räknar inte ner.. hur kan ni tro det? :D
 
Det gick mycket fint. Hade fullt upp hela dagen, som det brukar vara på sommaren. Men ibland har man lust att kunna få några minuter så man hinner med ex. beställa varor etc. istället för att få en minut här o en där.. man hinner inte med så mycket då.
Får ta mig lite tid och sätta L i jobb imorgon så vi löser det på det bästa sättet.. Det måste gå att fixa. E är ju inte omöjlig...
Fasen va gött det skulle vara om det går att få igenom.
 
Fick tag på lila band oxå.. *puh*.. det var mycket skönt. Kan jag få det ur hjärnan.
Så när jag o I har vart o pratat med I på måndag kan jag köpa bandet så hon får det med en gång så det bara är att hämta det när det är klart. Men det får min blivande faktiskt göra :D
Bokade även in en ny tid med A. Eftersom han var ute o glassade i går på båten :D så missade han vår tid.. men va tusen det kan hända alla. Jag känner att det är inte så mycket att bry sig om, så nu slutar jag älta det..
Men iaf, så ska vi träffa han imorgon, direkt efter jobbet.
 
Helt plötsligt har det fastnat grus i ögonen så det är nog lika bra att fixa sig och krypa ner.
Kan nog inte bli tröttare än jag va imorse..
Dags att ta igen lite sömn.
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej