Bestäm "dig"

0kommentarer

 
 
 
 
God morgon.. lr säger man God Förmiddag?
Här bor inte blixten förtillfället och det är visserligen skönt men dagarna springer så fort förbi när man tar sovmorgon för det mesta :D
Men hur många dagar på året ställer man klockan på kvällen för att inte försova sig? Inte mer än rätt att man njuter de dagar man kan.
För nästa vecka är det dags igen att klockan får jobba, det är skönt att det endast är 4 dagar. Bra att börja lite lagom.
På semestern då?
Ja, säg det du.. Vi har som jag säkert sagt förut inga planer eftersom vi tänkt lägga allt krut på Mexico!
Så ärligt talat, regnar våran semester bort detta år gör mig inte så mycket. Jag vill helst bara att det ska bli september NU!
Ge mig!!

 För det känns ju som att solen kommer lysa med sin frånvaro.
Den kommer o går idag, oxå, men ändå.. regnet som kommer emellan vill jag inte ha!!
När regnet är här blir det inte nån direkt värme heller varken på land eller i vattnet.. Kommer man kunna bada i år?
 
T har gått en trappa ner och ska försöka färdigställa, så mycket han kan o hinner, det som är kvar av källaren.
Men det där regnet kom väl för att jag tyckte vi behöver bli klara med källaren eftersom det är mycket skönare att sova där nere än här uppe när solen värmer på.
Fast klara behöver vi ju bli trots väder. :D
Sen är det endast uterummet som ska byggas.
Tänk efter närmare 7 år är vi nog helt klara. Då är det dags att börja om.
Tragiskt men jag vet precis vart vi ska börja :D
 
Då är det nog dags även för mig att få något mer gjort än intag av frukost idag :D
 
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej