Blir inte alltid som man tänkt sig....

0kommentarer

Trodde man skulle ha "fredags-mys", men ack så fel man kan ha.
Det var ju trevligt iaf att få äta frukost med den man lever med, man kan ju inte få allt här i livet. :D
T med vän var på kusten igår och kollade in jobb som måste göras.
Vad skulle dom göra utan dom?
Planen var att åka först på ons men varför vänta när man lika gärna kan åka idag?
Det var väl inte det jag hejjade för. Får försöka tänka på pengarna.
Känner mig lite ensam. Om man ändå hade fått reda på det lite innan så hade man kanske kunnat boka in nått med någon men det är kanske bra för mig att ha "en ensam-hemma kväll" betående i



Luften gick verkligen ur mig när jag kom hem o det var det jag orkade ta mig för först vid 21.00 tiden.
Nu sitter jag o "lyssnar" på nästa Johan Falk, tur man har sett dom några gånger så man bara behöver lyssna. :D
Har precis duschat och smörjat in mig med en kräm som jag helt klart rekommenderar till ALLA, vem vill inte bli brun lixom.


Jag använder den efter varje gång jag duschat och den ska förbereda huden inför solen. Det är ingen faktor i den så det behöver man oxå ha.
Jag har endast använt den 1 vecka och verkligen passat på varje solig dag att vistas om än en liten stund i solen och jag tycker det bruna fastnar mycket bättre. :D
Hojta till om du är intresserad, kan jag fixa en tub till dig.


Känner att jag somnar snart. Ska nog krypa ner istället för att somna i soffan med datorn i knät.

God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej