Förslappad

0kommentarer

Har precis intagit frukost, som min hjälpare (läs T) gjorde ordning.
Så värst sjuk är jag ju inte, om inte synskadad är en sjukdom...
Det tar bara en stund från jag går ur sängen tills jag kan öppna ögat.

Känner mig helt förslappat av att endast vart hemma igår. Hur kommer jag då känna imorn?
När man inte har nått planerat, vilket jag inte kommer ha dessa dagar, har jag svårt att komma upp i tid.
Min kropp är nog inte van än att vakna utan klockan.
Kanske att jag kan göra nått närmare torsdag när jag börjat med min salva men än vet jag ju inte hur det kommer se ut.
Som ni ser är jag ju inte för snygg.. :D


Förhoppningsvis ser jag bättre ut 1 sept. :D
För nu är det ytterligare några grejer vi har prickat av. Men vad det är får ni se :D
Det finns iaf inte så mycket återvändå när detta ligger på posten.

Det är ju helt otroligt att man behöver kryssa i att "så vitt vi vet är vi inte syskon osv"...
Vilket land bor vi i?? Kan ju tro det är USA.

Nu får det nog bli en dusch o rycka upp mig så gott det går.
Återkommer kanske ikväll.

Ha det gott
Kram

Kommentera

Publiceras ej