Heja Sverige

0kommentarer


Klart man sitter bänkad ikväll. Sverige möter Ukraina.
Nu håller vi tummarna!
Detta inlägg kommer ta hela matchen att skriva känner jag. Skriver några rader och kollar matchen o skriver några rader igen.. :D


Skönt att man får slå sig ned, har vart en fullspäckad dag där lunchen rök för att göra min kund så snygg hon blev men det är väl lite överskattat med lunch.
Slänga i sig maten på 20 min medans kundens toning verkar är lite mer sport tycker jag :D
Men ska man göra en ombre så ska den ju bli bra oxå.
(ombre: man färgar så det ser ut som man har en utväxt)


Annars har det väl inte hänt mycket mer idag än att stressen kom som en käftsmäll...
Trodde inte stressen skulle infinna sig men skitans va fel jag hade. Det drar sig mot semestrar och det är fortfarande personer vi behöver ha tag i och få bekräftelse från.
Håller tummarna för några speciella, nån gång ska det väl gå min väg.
Stressen jag känner innefattas bl.a av ett par örhängen jag skulle vilja hitta.
Så är det någon som vet vart jag kan få tag i långa, större pärl/ strass örhängen??
Snälla ge mig tips!


Nu är matchen slut och det gick ju mindre bra.
Dags att dra täcket över huvudet.

God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej