NATURAL

0kommentarer

 
 
 
 
Yes.
Idag är det äntligen jobb. Fast så värst sugen var jag förstås inte när klockan ringde.
Får tänka på att det endast är jobb till fredag sen är det semester hela 2 veckor.
Mitt öga är lite tungt i dag, men det kan ju ha att göra med den tidiga morgonen. Blir nog bra allt efter vad dagen går.
Så som ni ser är jag naturell och kommer vara så veckan ut. Har blivit van vid det och lite sol och några fråknar har jag fått på näsan så bara det känns bättre.
 
Igår när jag slog igen datorn för sista gången, eftersom appen inte funkar i min mob. Kan det ha att göra med den nya uppdateringen?,
trodde jag att jag skulle få sova. Katrin släng dig i väggen!
Det tog väl sådär 2 timmar till innan jag äntligen kunde slappna av.
Jag förstår inte varför min hjärna, varje jag går o lägger mig, sätter sån fart. Tänker på allt när jag egentligen ska sova.
Så igår tog jag tag i två saker, efter jag släckt lampam. Det var skönt. Då släppte man det.
 
Kram Katrin
 
 

Kommentera

Publiceras ej