Små grodorna små......

0kommentarer

 
 
 
 
T ligger o sover och jag är allmänt rastlös.
 
Igår firade vi midsommar i Blomberg hos C.
Vi startade kl 13 med sillunch för att följa upp med hederligt midsommarfirande vid den klädda stången
 
Jag skulle köra hem så jag fick ta det lite lugnt. Helt självförvållat men skönt ändå att ha tagit det beslutet för jag kände att jag inte orkade vara helt bakis idag. Det hade väl egentligen inte gjort så mycket för dagens väder tillåter verkligen det.
Det jobbiga med att inte gå "all-in" är att man blir sjukt lätt irriterad. Va man tjatar när man fått i sig lite.
Vissa som tom är äldre än mig beter ju sig som om dom är flera år yngre.
Det är ju underbart.. NOT!

Som tur var, trots mitt ölintag, kunde jag köra bil redan kl 23.30.
Eftersom T har alkolås i sin arbetsbil, va vi lite "fula" och tog den till Blomberg. Då vet man ju att när bilen startar då får man köra.
Så, iaf, när den gav grön ljust ca 23.30 agerade jag taxi åt J o hans vän.
Dom var ute i ingemanslandet. Kände ingen oro på hela vägen att jag inte skulle köra för alkoholen men shit va trött jag var.
Det måste vara det farligaste.
Men så fort dom hoppat in i bilen gick det bättre. Kan man ju låta munnen gå hela vägen hem.
Så fort jag återkom till Lidk. ringde nästa person.
En tur till Blomberg för att hämta hem nästa person.
Efter det kunde jag ta mig två timmars sovpaus. Hade ingen lust att åka tillbaka till Blomberg. Kände att det säkerligen inte hade blivit bättre.
Runt 03.00 tiden var det dags att kliva ur sängen och hämta dom 2 sista som ville hem. Denna gång fick jag med mitt sällskap. :D
 
Så idag fick det bli sovmorgon. :D
Sen vi klev ur sängen har det inte hänt så värst mycket.
Tvn har stått på, mat och äpplepaj har slinkit ner :D Vad gör man inte när man är rastlös??
Känns ju som att det är söndag... men det är lördag och ,iaf, jag skulle kunna tänka mig hitta på nått.
Vad??
Hjälp...
 
Kram Katrin
 
 

Kommentera

Publiceras ej