Starta nedräkningen

0kommentarer

Då var första jobbdagen avklarad och nedräkningen är ett faktum.
Det rullade på riktigt fint men det känns som de flesta behöver ha lite semester. Eller är man bara mer sugen när man vart därifrån 1 vecka??
Inte varje dag man kommer till jobbet och överöses med presenter.
En försenad födelsedagspresent från chefen. För er som inte vet, jag fyller år i februari :D
 
Sommarpresent, även den från chefen. Perfekt kylväska med förtillfälligt hår- & hudvård i
 
och en picknick filt. :D
 
Nu kan sommaren komma. Jag är redo!
 
Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde vaktmästaren så vi efter jobbet kunde kolla in vart vi ska vara 1 sept.
Just nu ser det inte mycket ut för världen men M & V och mamma lite på ett hörn kan jag tänka mig kommer göra det fint.
Men tyvärr så känner jag inte riktigt än att det närmar sig. Att det börjar bli verklighet....
Helt knäpp ju :D
Vi insåg igår oxå att det är mycket vi kommer göra sista veckan som vi inte kan göra nu så att man är ledig veckan då bröllopet är ska bli mycket skönt. Kommer bli några turer med bilen bl.a.
Kan inte säga nog med gånger.. Kommer bli sjukt bra!
 
Nu ska jag försöka somna. På första försöket.
Har haft så ont i huvudet idag. Har vad jag föstått varit åska och grejer, för sol en hel dag det kunde det inte vara.. nehe..
GOD NATT
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej