Träningsvärk

0kommentarer

Då var andra jobbdagen över. Idag kändes det lite trögt men det är väl för att man vet att på mån eller tisdag vilket man väljer är det semester. Det brukar väl vara så att väntar man på nått tar det ofta lite längre tid :D
Fick tyvärr, beror förstås lite på hur man ser på saken, avbokning så jag o X hjälptes åt med våra hår.
Man kan säga att det var dags!!
innan
efter
 
Mycket skönt att bli fixad till semestern. Ska bara låta någon ta sig ann mina ben, ifall, det blir någon sol. För ikväll har T o X vart o kollat båten, igen, och nu tror dom sig veta vad det är för fel så förhoppningsvis kan vi åka ut några gånger.
Skulle egentligen följa med och grilla vid båten men jag kände att det var väldigt mycket jobb för så lite, enbart få i sig maten.
Så jag tog mina lurar och knöt på mig skorna och begav mig mot Råda för ett varv i spåret.
Hade tänkt att enbart ta 5:an. Men så fort jag började gå kändes det väldigt bra så jag peppade mig för
Med bra musik i öronen gick det väldigt fint tills det var ca 3 km kvar. Då kände jag av i benen att jag inte haft träningskläderna på mig på länge. *puh*
Men runt kom jag och flåsor började jag få. Konstigt det där.
Har bra skor och sockar man ska ha när man går/ springer.
Men ändå kommer dom.. flåsorna!
Fattar inte vad det är för fel. Sjukt ont gör det vilket fall.
Tror visserligen jag kommer ha ont på mer ställen än fötterna imorn.
Kan känna av en viss träningsvärk. ;D
 
 
Det är så skönt nu, för äntligen känns det att det är sommar.
Klockan närmar sig 23.00 och jag känner mig inte något stressad över att jag inte sover än.
Det är något magiskt med sommaren, vilken energi man får. Kan vara uppe bra mycket längre än annars men ändå börja jobba samma tid.
Härligt det där.
Man får väldigt mycket mer gjort.
 
Dags att sova. Näst sista jobbdagen imorn...
 
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej