Inget jobb

0kommentarer

Det får bli en riktig snabbis här. Har inte ork till att sitta och koncentrera mig. Har nämligen så ont i mitt öga som inte ser ut som om jag skulle komma från denna värld.
Jag trodde ju det skulle gå åt det bättre hållet men så himla fel jag kunde ha. Har blivit så sjukt mycket sämre. Så nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och sjukskrivit mig resten av veckan.
Måste ju bli bra någon gång och för att se så det inte är något på jobbet jag är överkänslig mot ska jag vara därifrån fram till nästan tisdag.
Har en annorlunda känsla i kroppen eftersom jag är pigg så jag skulle kunna jobba men ser ut som FAN.
Jag är ju inte sängliggande som T sa så jag får väl vara en liten hemmafru denna vecka.
Förhoppningsvis blir det lite bättre och på onsdag, enligt läkaren, ska jag börja med en salva som, förut, tar bort mina bekymmer.

Avslutar med 2 små bilder från vårat besök på Skallmejas Lantbruksmuseum, som vi besökte för att fira mormors 70- års dag.

Kommentera

Publiceras ej