Ljust

0kommentarer

Att klockan redan är 23.00 kan man inte tro när man kollar ut genom fönstret.
Känns helt fel att försöka tvinga kroppen att somna nu,när det är ljust så man skulle kunna tro att klockan bara är 18-19, för att kunna njuta av ytterligare en dag, hemma. Börjar vänja mig. Usch! Det där lät inte bra.
Känner mig lite tjuvaktig.
Jag är ju inte tillräckligt sjuk för att ligga nerbäddad men heller inte så frisk att jag ska vistas på jobbet, enligt läkares rekommendation.
Är väl bara intala sig att detta var det bästa alternativet.
Men ska man se nått bra i det hela har jag ju fått gjort en massa bra saker.
Är hopplöst när man jobbar till 18.00.
Inte så många samtal etc man hinner med då..
Tror, efter samtal med mamma :D, att mitt öga har fått känna på en omedvetande stressad Katrin.
Tiden tickar på och det har vart mycket på jobbet oxå så det kanske inte är så konstigt men när jag kommer tillbaka till jobbet nästa vecka är det endast 4 arbetsdagar sen har jag 2 veckors semester sen 4 arbetsdagar och sen 1 veckas semester och sen 4 veckors arbete sen semester IGEN..
Jo, men det låter ju som det kan bli lagom på schemat :D

Behöver börja jobba för 1 sak till.. va man går o småäter hela tiden när man är hemma.
Är sjukt sugen på saker och ting hela tiden och man har ju all tid i världen att stoppa i sig saker.
När man normalt slutat jobba kommer man ju hem och lagar middag o nöjer sig med det, man orkar ju lixom inte så mycket mer.
Mycket bra!
För det där småätande är inte okej!


Idag har jag förresten utmanat ödet lite.
Tog mig ann att klippa gräset.
Jösses när gjorde vi det senast.
Så nu får vi se om ögat blir större imorgonbitti. Kan man ju dra en slutsats iaf..

Imorn sägs det bli en strålande dag, som idag.
Då ska jag försöka lapa en hel del sol.
Får kanske vara landkrabba i år. Den där båten håller inte riktigt måttet. T o M har försökt o försökt. Får se om dom får ordning på den.
Lika bra att köpa en ny.. :D
Nej, den är toppen, för den är så liten att man har inte dåligt samvete ifall man inte lägger i den eller om man endast är ute ett fåtal gånger.

Jaja, nog tjatat. Nu ska jag göra som mitt sällskap. sluta ögonen

God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej