Mot mitt mål..

0kommentarer

Snart dags att göra sig klar för sängen men några ord ska ni förstås få så ni vet att jag överlevt helgen.
Trots sådär väder har jag haft en toppen helg.
I fredags som jag skrev började nedräkningen på riktigt och på kvällen tog jag hand om städet och "kocken" som jag delar mitt liv med intog "sin" plats i köket och bjöd mig på


till finalen av Let´s dance.

Min lördag började med jobb, va inte alls jobbigt trots att jag när vi gick o la oss vid 12 snåret tyckte att vi kunde kolla på Hamilton.. smart Katrin... orkade se första kvarten.. konstigt.
Efter jobb med toppen kunder följde 1-års kalas.
Jätte trevligt och supergod mat och såklart fika. Men det tror man ju inte annat :D
Trots mina framsteg är jag lite återhållsam när det gäller fika och annat, det är ju lätt att det blir både 2 o 3 när man väl börjat.
Kvällen avslutades med resterande av Hamilton filmen och mat hos systeryster eftersom T hade killkväll här hemma.

Idag hade jag planer att åka till Thn och shoppa. Det är ju alltid kul. Men va händer?
Jo, T som absolut inte skulle ha nått o som följde med mest för att vara snäll, kommer hem med 3 par skor och K som ville ha massa nytt kom hem tom hänt.
Kände att det är dags att skaffa nytt. Inte snyggt när det blivit så här

sen i dec.

Insåg att jag behövde ta tag i min garderob, har haft några utbrott när jag ska på festligheter.
Så idag fick jag äntligen tummen ur.

innan

efter

kanske syns lite dåligt men det blev en del som jag ska se om någon annan har mer nytta av :D



Så, där fick ni en sammanfattning av min helg.
Vi hörs en annan dag.

God natt
Kram

Kommentera

Publiceras ej