Blir inte alltid som man tänkt sig...

0kommentarer

Klockan står på 14.20 o här ligger vi fortfarande nerbäddade.

Va hemma o kröp ner ca 22.30-23.00 igår o kände att något inte stod rätt till.
Läste lite, har svårt att slita mig från (present) boken.
När jag släckte märkte jag hur mycket jag frös. Det brukar ju bli bra när man legat under täcket en stund, men inte denna gång. Fick ta Ts täcke på mig oxå, det va skönt.

Vaknade till när han kom o la sig, då passade jag på att ta febern.
38.0 grader.
Tänkte att det kanske blir bättre när jag sovit klart. Dock blev det en aning sämre, 38.2 slutade det på.
Det var bara att avboka dagens barnvälsignelse. Typiskt!

Har bestämt att jag ska ligga här/ vara hemma tills jag blir riktigt bra.
Har fått stränga ;) order från mamma att inte jobba på ett tag samt att inte ta värktabletter om jag inte måste. Så kroppen får jobba bort det själv.
Och akta så jag inte får ont i bröstet, lr rättare sagt innanför, då kan det blir lunginflammation.

Ta hand om er så ska jag göra mitt bästa här..

Kommentera

Publiceras ej