Helt slut

0kommentarer

Precis krupit under täcket.
Så himla skönt, har vart borta hela dagen.

Dagen kunde visserligen startat bättre men sånt är livet.
Ingen lever i evighet, inte på denna jord iaf.
Det var dags att ta farväl av Ts morfar.
Begravningen ägde rum i Pingstkyrkan, eftersom han var medlem där.
Den var jätte fin.

Prästen sa några väl valda ord om P och det var så varma och sanna ord.
Han berättade bl.a att hem till P o S kunde man alltid komma, man var alltid välkommen o man blev glad hos dom.
När han sa det kände jag, precis så vill jag ha.
Inte för jag är den som är den, men jag har faktiskt hört att det är så oxå. Folk gillar att vara här.

Det var en "dröm" jag hade när vi köpte huset av P o S, att hit ska vem som helst få komma oavsett tid o dag. Jag vill ha mycket folk omkring mig. Jag vill känna att det aldrig är något problem. Det brukar lösa sig ;)
I min tanke finns det oxå att den dagen man har, om man får, barn i åldern att dom tar hem kompisar vill jag att dom ska trivas här.
Om så hela klassen kommer, hoppas jag att jag fortfarande känner.
Inga Problem.

Efter kyrkan begav vi oss till Vinninga för cykeltur för min del, jobb för Ts del och middag för våran del.
T hade en del att göra hos mor o far så vi kom lagom hem till BB.
Så det har jag strö tittat på menas jag spelade, totalt beroende framkallande spelet, Rumble.
Totalt livsfarligt. ;D

Snart får jag mobilen i ansiktet.
Bäst att sova.

God natt
Puss o Kram

Kommentera

Publiceras ej