Liten igen...

0kommentarer

Ja, ni vet nog va jag gjort ungefär.
Inte mycket ska jag säga. Hela, den lediga, sjuka dagen har spenderats i sängen. Det längsta jag gått är 1 gång till köket, annars är det endast toan som fått besök av mig.
Febern är fortfarande uppe mot 38.5 och jag känner mig inte så värst stark, har försökt följa mamma "inte ta för mycket Ipren" råd. Det går väl sådär.
Vet inte hur jag ska ligga, det gör ont precis i hela kroppen t.om. I tänderna/tandköttet. Det är något nytt för mig.

När jag är så här dålig blir jag väldigt liten här på jorden. Hade vart skönt i vart liten på riktigt så mamma kunde ta hand om en.
Hade man det inte bra förr??

Jag har iofs haft en riktigt "passupp" dag. T har jobbat hemma, det kanske förklara varför jag inte gått längre än dom 4 stegen det är till badrummet. ;)
Bävar för morgondagen, då jobbar han på Kss. Ja ja, det får gå. ;)

Tror jag ska försöka mig på en dusch, man är inte speciellt kall när man har feber o ligger under täcket för man har frossa.
Hur blev det nu? Ja, ni fattar.

Om jag bara kunde bli av med hostan som gör att jag nästan kräks varje gång slemmet måste upp. Kan ju hoppas jag får magmuskler iaf ;)

Sköt om er så ska jag försöka bli frisk.

Avslutar med en trevlig bild med något man är värd när man är sjuk.

Kram på er!!

Kommentera

Publiceras ej