Underbar dag

0kommentarer

Sitter och lyssnar på Lyxfällan.
Har precis fått i mig lite mat oxå, inte för jag var så jätte hungrig men äta ska man ju ändå göra har jag hört.
Har varit ledig idag o då har jag varit lite slarvig och ätit några bitar godis, man är väl mänsklig..??
Eftersom min förkylning inte riktigt har släppt så bestämde jag mig redan igår kväll för att bara ha en lugn hemma dag idag.
Sov ut, låg i soffan en bra stund men det var ju strålande väder ute så jag tog med puffen och en bok ut så jag fick mig lite sol på näsan.
Tänkte försöka sitta ute en liten stund varje dag (man kan) det är sol, för att när sommaren väl kommer ska huden vara lite mer van så slipper man kanske bränna sig det första man gör.

Det har varit fullt upp kan man säga sen senast jag skrev här.

I fredag var det dax för jobb igen efter sjukstuga här.
Det var helt ok, men man kände att energin var inte riktigt tillbaka men va jag gör man inte när det vankas födelsedagsfest på lördagen.

Efter några jobbtimmar på lördagen var det tid att färdigställa inför kvällen.



Det var ett redigt kalas kan man säga, om folk var trötta dagen efter är det riktigt förståligt.
Det var inte EN tom flaska vi slängde när vi städa dagen efter.
Jösses, att man kan få i sig så mycket. Men kul va det, det är ju huvudsaken.
Fick super bra presenter.
ex denna som jag redan kommit en bit i.


Tack så hemskt mycket!!

På tisdagen var det dax igen för kalas eftersom det inte blev något då jag blev sjuk.
Alltid kul att träffa alla. Det blir ju inte så ofta, alla har ju sina grejer som behöver göras efter jobb o på lediga stunder.

Även den dagen gav mycket fina paket. Det var lakan o handdukar/ badlakan som gällde denna födelsedag. Alltid bra att ha o dyrt o tråkigt att köpa.
Att vi behöver ha X- antal handdukar på toan i källaren oxå.
Där nere vill jag ha lite lyxkänsla så på toan får man ta en egen handduk vid varje besök. Då förstår ni kanske att det krävs ett par stycken :D

Jaha, då är det redan helg imorn då.
Eller rättare sagt innan vi ska ta helg ska vi avsluta teambuildningen på jobbet som vi börjat med. Så det är kurs 16-20.
Sen vankas det bad på campingen. Sitter just nu o hostar som tusan men det ska nog gå bra o bada ändå, hoppas jag iaf.
På lördag ska jag till Skövde på en grej jag egentligen inte vet så mycket om så det får jag återkomma med vad det var.
Handlar ju om LR som jag köper Aloe Veran från. Vad jag fattat för är det en träff för att få mer kött på benen. Mer info alltså.
Jag ska ju inte sälja LR för att tjäna massor på det, men jag tänker att info kan man ju ta åt sig för då har man mer rätt att ta ställning.
Det är som en mamma vars son skulle konfimera sig samtidigt som mig. Hon tyckte att på läsningen skulle han gå men om han valde att konfirmera sig eller inte det tänkte hon inte lägga sig men då kunde han ju ta ställning.
Mycket klokt, tycker jag.
På kvällen vet jag inte riktigt än vad om händer. T har InfoNoll här, det ska badas tunna. Då tänkte jag hålla mig härifrån.
Och på söndag är det barnvälsignelse för lilla sötisen, Bella.

Oj Oj, då var redan helgen förbi. Tur jag är ledig på måndag.

Nu ska jag kolla klart på Biggest Loser som hunnit börja medans jag hållt på här.

Kommentera

Publiceras ej