Dagen i bilder

0kommentarer

Vad har hänt i dag då?

Dagen startade med ett besök på FA- fyndet och Kartåsens återvinning för att tömma kärran.
En tom kärra har ni väl någon gång sett :D

Vidare mot dagens dom
som gick väldigt bra.
Börjar närma mig slutfasen, men är inte riktigt där än. Känner att jag behöver ha lite tillgodo för vad som komma skall. :D

Eftersom kärran var tom passade vi på att lämna den i Vinninga o det var ju väldigt bra, då fick vi ju lunch.
Räksoppa o vitlöksbröd.
Låter det smarrigt?
Kan lova att det var det :D

När vi ätit och druckit kaffe och hjälpt till lite grann var det dags att ta tag i sitt eget hem..

Före


Efter


Före


Under tiden :D


Efter
Ser kanske fortfarande skiten ut, men det är faktiskt vattendroppar.
Jag är ju lite störd så där, så jag hade ju egentligen velat haft med mig så jag kunde jag torkat av den.
Mår lite dåligt av att det är vattenfläckar på bilen när man tvättat den.
Ja jag vet, jag är inte som alla andra.

Mmm, det som blev kvar av kvällen var matlagning, tvätt vikning och tv tittande.
Känns som en helt ok ledig dag.

Sköt om er!
Kram

Kommentera

Publiceras ej