Klarade mig.

0kommentarer

Det gick ju bra trots allt.
Trodde ett tag att dagen skulle bli väldigt lång, då tvn sluta funka. Det blev ett strömavbrott, ett sånt där kort ni vet så det går o kommer tillbaka utan att ens klockradion stänger av sig.
Och efter det ville inte tv fungera. Måste vara i andra änden. Kan vi ha strömavbrott kan ju fler ha det.
Men det blev ju bra ändå, fick jag sova nån timma lr två. Det var behövligt.

Resten av dagen har rullat på i bra takt, ensam hemma som jag är. Jag är väl iofs inte så roligt sällskap ändå. Ligger jag inte i sängen o sover så kollar jag på tv antingen där lr i soffan.
Pratar jag för mycket börjar jag hosta.
Ni hör ju hur kul det låter.

Idag har jag försökt orka göra lite saker, startat diskmaskinen och tvättmaskinen. Det var rätt skönt. På något sätt blir jag lite piggare när jag vet att det är lite renare o fräschare runt mig.
Har äntligen fått ordning på alla handdukar jag fick i present, men jag vet inte hur jag känner för färgkombinationen..??



Vad tycker ni?
Funderar på att ev bara behålla dom ljusgröna, om jag ska behålla några på nedersta hyllan. Ingen av färgerna är väl egentligen jag men jag tänkte va tusan det kanske funkar.
Men som sagt jag är fundersam...??

Eftersom jag känt mig lite mer på banan idag tog min bok slut,

så nu behöver jag hitta en ny.

Får väl se om jag kan hitta nån intressant här hemma. Kommer ju inte så långt utanför dörren, och det ska sägas det är rätt skönt än så länge. Bara jag går till "tvättstugan" blir jag anfådd och börjar hosta.
Inte frisk helt enkelt.

Nu blir det lite vilopaus i väntan på T som är på kalas, det bästa med det är att man får hemlevererat lite smörgåstårta.

Ta hand om er.
Kram på er

Kommentera

Publiceras ej