Tummen är ur :D

0kommentarer

Fasen vilken bra dag det varit.
Trodde dock inte det en stund på förmiddagen, men ack så fel man kan ha och tur var väl det.
Det är nog bland de saker som verkligen kan irritera mig när man vaknar på bra humör och det rullar på tills man börjar träffa folk som inte ser/ hör eller rättare sagt FATTAR att om man bara hjälps åt, liiite, går det så himla mycket bättre.
Men som sagt, det blev bättre.

Idag var den skönaste jobbdagen. 8-15
Man hinner ju med en hel del innan kl slår 18 då man egentligen slutar.
Så äntligen ploppade min tumme ur. Ortoped Service fick sig ett besök av mig.
Tycker faktiskt mina nya skor är helt ok snygga. När jag tänker på att jag slipper ha ont i mina knän är allt snyggt.
Kan få så ont att jag bara vill skrika, men va hjälper det?
Jo, ett par skor!


Tänkte på det när jag skulle välja ut, bland skor som inte alls tilltalade mig.
Hur svårt kan det egentligen vara att göra skor som är snygga men som man kan sätta i inlägg i?
Snacka om affärsidé. :D

När äntligen skorna var fixade var det dags att kolla på klänning till I.
Du var fin och givetsvis ÄR!
Vi hittade några olika förslag men jag tror vi får kolla vidare. Så du får prova lite till :D

Ja, det var nog det jag hunnit med idag. Riktigt nöjd. Kunde pricka av de saker jag haft i huvudet ett tag.

Måste bara innan jag avslutar avreagera mig på en mamma jag mötte på cykeln igår påväg till jobbet.
Usch, vad jag inte tycker om föräldrar som klankar ner på sina barn.
Mamman cyklade först, efter henne kom barn nr 1 som var i ca 10 års åldern.
Efter henne kom två små barn cyklandes lite halv vinglit. Kan tänka mig att dom gick i max 1:a klass. Dessa två sötingar kunde ju inte cykla i värsta tempot vilket inte är så konstigt, detta var inte direkt omtyckt av mamman.
Det jag hör när jag cyklar förbi mamma är att hon tycker dom små ska cykla fortare o att dom sinkar henne och det borde dom ju förstå.
Eftersom hon är så långt före ropar hon det bak till nr 1 som i sin tur skriker på dom små, att dom är latmaskar och andra nedvärderande saker.
Inte så värst smart när man är mitt på stan.
Tycker att det är nog inte så konstigt att barn mobbas etc för får man höra sådana saker av sin egen mamma lär man ju sig inte direkt att man inte ska säga sånt till sina kompisar.
USCH!!!!

Nu, kan jag krypa ner och jag hoppas verkligen inte jag möter henne igen.
Men OM jag gör det, ska jag nog fråga vad hennes barn har gjort för ont...

Sköt om er!
Kram

Kommentera

Publiceras ej