Fåordig

1kommentarer

Jo, men tackar veckan blev ju bra ändå, trots lite jobbig start.
Gött när man kan blicka tillbaka och känna så.
Denna dag måste ändå vart den bästa, vädermässigt
Så vi passade på att ta en tur till Spiken med mor o far.



Ikväll har jag varit ensam hemma då killarna var på fisketur.
Det var egentligen inte vad jag hade tänkt mig men ibland blir det så.
Men när T åkt, blev det bra ändå. Konstigt det där. Den känslan brukar infinna sig tillslut.
Passade på att ha lite "egentid"




När jag intog soffan efter duschen, lät jag ytterdörren vara öppen.
Skönt med frisk luft i huset lagom till läggdax.
Då slog det mig.
Klockan var nästan 22.00 och dörren var helt öppen och det var inte ens kallt. Är sommaren påväg??
Tänk när semestern kommer och man kan känna att vid den tiden kan man ta en promenad i det sköna vädret, man behöver ju inte ställa klockan till dagen därpå.
Ljuva kvällar, båten och motorcykeln. Det är sommar det!
Håller verkligen alla tummar jag har för att det nu ska hålla i sig.
Behöver komma lite värme så vattnet kommer i rätt temperatur tills vi ska ta första turen. :D
När nu motorn är fixad förstås. Typiskt!
Men det löser han säkert, "Fixar-Frasse" :D


Nu ska jag ta o krypa ner och hoppas att jag får en bättre start på kommande vecka och att den slutar som den här.

God natt
Kram

1 kommentarer

Sanna

21 May 2012 17:24

MEN vad du pratar i gåtor! =) Vad är det du har planerat nu? Eller planerat som kanske inte blev som det skulle..?

Kommentera

Publiceras ej