Vad händer?

0kommentarer

Det är ju helt fantastiskt vad mycket tid man har kvar på kvällarna när man i flera dagar tänkt få till något här och det slutar med att jag får det gjort innan jobbet.
Har haft väldigt mycket i kalendern det sista, men nu kan det nog äntligen bli lite rutin igen.
Så här i efterhand vet jag knappt vad som hänt mer än det som är mest färskt, snacka om att saker går på rutin när man inte ens tänker/ kommer ihåg vad man gjort på dagarna. *puh*

Helgens utflykter har jag iaf inte glömt av, än :D

Fredagen var det ju först jobb, såklart. Väldigt bra dag som avslutades med god mat o dryck på Sjöboden med C & J.


Denna gång bjöds det på buffé,

*sparrissoppa
*olika sillar, potatis, gräddfil och sådant som hör till
*räkor, havskräftor, aioli, ostpaj
*råbiff, lammfiol
m.m


Väldigt fräscht och gott.
Jag trivs verkligen i deras sällskap. Vi visste ju vem J var innan C träffade henne men jag får känslan av att vi har känt varann jätte länge.
Visste är det skönt när det blir så..

Efter några glas vin o när klockan börjat ticka på andra sidan av 12 strecket behövde jag lite sömn eftersom det vankades Sthlm tripp med jobbet, lör- sön.

Det var helt underbart väder och påvägen till hotellet njöt man i fulla drag av solen.
Får nog ta en till tripp till huvudstaden, med min blivande :D i sommar.

Kvällen bjöd på visning av Tomas och Hasse som hade Hair Battle mot varann.
Det var en riktig show, iofs kunde de väl inte bli annat när det var på Berns.






Det har varit en skön helg, trots jobb :D
Nu hoppas vi på fortsatta härliga dagar med mycket sol och att värmen kommer. I natt tror jag nämligen det varit minusgrader.
Vill kunna cykla så här igen...



Cykla är precis det jag ska göra nu, dock lite mer påklädd.
Mot jobbet..

Ta hand om er!
Kram

Kommentera

Publiceras ej