Klaga.. nej tack.. inte till mig!

0kommentarer

Får bli några rader innan det är dags att slå igen dom blå..
 
Härligt att kunna pricka av den där listan.. åtminstonde några punkter...
Trots super duper tröttheten som infann sig i morse tycker jag allt, när jag tänker tillbaka, att jag fått gjort riktigt mycket idag.
Att stressen har legat o gnagt i nått hörn sådär i kroppen behöver vi väl inte prata om :D
 
Efter ett besök hos kiropraktorn är man nu ännu mer öm i knät än man redan var men det ska väl bli bättre, säger dom som kan :D
Dock får jag hoppas över 2 maskiner i gymmet tyvärr men min spinning fick vara kvar :D
Inte kul när man kommit igång om man inte får köra fullt ut... fast o andra sidan att gå från 0- 3, 4 gånger i veckan kanske har, som han sa, satt sina spår. Jag har alltså triggat igång knäproblemt en aning själv... typiskt.
Men eftersom han är så himla bra den där Mattias så ska han nog få ordning på det förr eller senare.
 
 
kvällen avslutades med en hel del diskussioner...
Oj, vad trött jag kan bli på dom som klagar men sen inte kan för ens 5 öre stå för vad dom sagt eller tycker...
Men jag är van.
Jag kan vara den fula ankungen... men snälla klaga inte så jag hör nästa gång.
Känner att det som för ca 3-4 veckor sedan lågo värkte i kroppen som jag inte fick rätsida på har nu försvunnit helt och det har blivit så mycket bättre.
Vet inte om jag lärt mig lyssna eller prata så andra förstår mig.
Men iofs spelar det ingen roll. Så länge man tycker det är bra behöver man ju faktiskt inte fundera så mycket.
Det verkar som folk gör det alldeles för mycket så jag lämnar det till dom.
 
 
Påtal om att lämna.. det är vad jag ska göra nu.
Sängen kallar!
 
Kram!
 

Kommentera

Publiceras ej