Slutkörd

0kommentarer

God Morgon
Första inlägget från den alldeles färska datorn..
 
 
Ingen är gladare än jag :D
 
Idag blev det verkligen inte som jag tänkt mig. Klockan ringde väldigt tidigt för den planen jag hade innebar uppstigning super tidigt för att kunna gymma innan ett besök hos kiropraktorn..
Men idag sa verkligen kroppen ifrån.
Kom upp för bara en liten stund sedan så frukosten har iaf blivit avprickad.
Det är nog det mest jobbiga när man vill göra något men kroppen är inte med på samma noter.
Har iofs varit väldigt trött mån o tis så det kanske var snällt att kroppen fick vila ut.
O andra sidan det där med gymmet... vet inte hur smart det är att slita på knät precis innan behandlingen :D
 
Gårkvällen var hur trevlig som helst. Var som sagt lite trött men det gjorde inget. :D
Vi åt tills, jag iaf, nästan sprack.
 
 
Tyvärr är inte inspirationen på topp denna tidpunkt så jag ska nog ta o fixa ordning mig istället då kanske styrkan kommer fram för att kunna göra både de ena o andra.
Återkommer.
 
Kram!

Kommentera

Publiceras ej