Tomt..

0kommentarer

Dags att sova.. Ensam igen... T är hos vännen i Gbg för att fira födelsedag.
För mitt schema passa det inte alls att följa med, eller rättare sagt. Jag hade känt mig sjukt stressad.
T frågade inte ens hur jag ville göra, han kände redan på sig att stressen skulle falla över mig. Snacka om att känna varann väl.
Men det vet vi sedan innan, det äckligaste är när jag tänker på en sak T säger sekunden efter....

Idag blev det en lång dag. Arbetsdag som vanlig 9-18 men suveräna kunder och behandlingar man typ aldrig gjort, kul!
När klockan slog 18 o "hjärnan gick hem", stannade kroppen kvar o fixa systers hår. Oj, som det såg ut.
Det var mer utväxt än vad det var färg på topparna... Kan bero på att vi klippt det oftare än färgat det.
Blev super najs med ljusare färg som ser ut som hon enbart vistats i solen.
Det är riktigt härligt när kunden vill vara blond men att man inte gör det där tillgjorda ljusa...

Nu slår jag snart mob i pannan. Dags att sova.

God natt!!!

Kommentera

Publiceras ej