Det man inte har i huvudet får man ha i benen

0kommentarer

Då har man varit riktigt effektiv idag..
Sådana dagar är himla sköna.
Dagen började som jag redan skrivit med tidig uppstiging.
Eftersom det blev lite fel när vännen skulle inhandla diverse grejer till oss på Ikea i fredgs fick vi ta en tur idag igen. Men vad gör det när man kan passa på att gå i lite klädbutiker.
Redan 8.15 satt vi i bilen och styrde då in på Ikeas parkering 5 min innan öppning.. Det är nästan vuxenpoäng på det :D
Redan efter 1 tim var vi tillbaka i bilen och den var fullpackad. Men hem kunde vi ju inte åka innan jag fått gå i lite klädaffärer.. är man i Gbg så är man ;D
 
Hittade dock endast hälften av vad jag tänkt få med mig hem och vissa saker glömde jag av att jag skulle köpa.
Tur vi har lite affärer här oxå :D
 
 
Tycker nästan det är haöva nöjet, när man kommer hem o får packa upp allt.
 
Man skulle nästan kunna tro att vi har barn i tankarna... Men där misstar ni er.. eller visst finns dom i tankarna.. V o B!
Nu behöver inte deras kära föräldrar släpa med sig stol hit o stol dit.
Än är dom ju inte så stora att dom kan sitta själva och vi har redan sett ett barn åka mellan när han satt på en vanlig stol.
Det känner jag att jag vill undvika.
Skönt att man endast med en liten stol kan lösa detta bekymmer.
 
När vi stannade till på Allum hittade vi dom fina formarna från Le Creuset.
Har suktat efter dom väldigt länge o nu har även T fått upp ögonen för dom... då blir saken väldigt mycket lättare. :D
 
 
 
Trots att jag var hur trött som helst efter dagens äventyr var det bara att klä sig och packa ner skorna i min nya väska :D
för att besöka gymmet.
 
Nu är jag helt tom i huvudet. Tror jag återkommer en annan dag...
 
Sköt om er
Kram Katrin
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej