Lugn och fin... tiden är inte inne

0kommentarer

Nu är den äntligen här.... fredagkvällen!
Som jag har längtat.
Har känt att den ville dröja sig väldigt länge...
Men nu, tyvärr jobbar jag ju imorgon oxå men än så länge ska jag njuta av denna underbara kväll.
 

 
Efter en väldigt bra dag på jobbet med härliga kunder som jag gjort så fina :D
tog jag cykeln via Hemköp.. där fick jag se
 
 
men herregud det är väl ändå sisådär 2 1/2 månad kvar.. 
 
Väl hemma gick luften ur mig, men middagen skulle göras.
Med mig "hemifrån" har jag att på fre o lör äter man någon "helg-mat". Såndär extra god som man inte kan kosta på en vardag...
men idag! Då frångick jag mitt "koncept" helt.
Energin och tiden var inte på min sida så helt enkelt fick det bli GI- inspirerat.
Blomkålsmos med Isterband
toppat med choklad och chips till kaffet :D
 
Och till kaffet vad passade inte bättre än X-Factor
Inte för jag brukar lyssna på rap men denna kille håller jag verkligen mina tummar för.
 
 
 
 
Dags att avsluta för idag.
 
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej