Lugn och harmonisk

1kommentarer

Täcket är uppdraget nästan över ögonen, kände att sova behöver jag verkligen nu men en liten, uppdatering, orkar jag nog med.

Som ni läst tidigare idag har det varit en riktigt slö dag, man kan tro att vi va ute o härjade igår- men icke.
När kl närmade sig 18.00 var det dags att rycka upp sig, det stod träning på schemat. På tiden att testa Yoga.
Det var riktigt intressant. Aningens svårt första gången men väldigt skönt. Va helt slut när jag kom ur lokalen och lugnet hade verkligen hittat sin plats.
Det får bli söndagarnas avslutning tänker jag... Va säger J? Kan du tänka dig att gå ifrån "söndag= vilodag"?? ;)

Inte så konstigt iofs att man var trött, idag har det vart en riktig höstdag- gråmulet så långt ögat kunde skåda o regn precis hela dagen. Oj, va uppryckt man blir. Längtar grymt mycket efter semester igen.
Vi får väl se vad som kommer hända fram över. Har ju lite planer som ligger och gror får se om någon mer tänker som mig...

Nej, det är ju faktiskt en dag imorgon oxå... Lr som vi brukar säga: dags att tänka på refrängen.

God natt!!

1 kommentarer

Jenny

15 Oct 2012 14:20

Haha.., hmm.. Får suga på den om att avstå vilodagen på söndagar!! Kanske går lättare med lite draghjälp😉!

Kommentera

Publiceras ej