Nu så!!

0kommentarer

Oj oj.. Ska jag kunna röra mig imorgon?
Kommer ur sängen som en gravid kvinna.. Eller hur gör man det??? Det vet jag inte men det ser stelt ut iaf o det är så jag tänker mig att jag är imorgon ;)
På onsdagar har det blivit, av ren slump, styrketräning. Så idag körde vi framsida.

Ben
Bröst
Armar
Axlar
Mage

Tyvärr, fast det var allt lite roligt, tappade vi fokus en aning. Åh, visst hade Jo rätt.. Vi har jobbat idag. ;D
Men va tusan, träning ska väl vara roligt ?? ;)

Har ett litet mål i mitt huvud men det kommer jag bara säga till utvalda. Så jobbigt om man inte kommer dit man vill.

Idag, fick äntligen tummen ur och fixa till mitt hår. Blev mycket bättre, men boll lyckades jag inte bli.. Inte att rekommendera att bleka håret, dock väldigt längesen, för att sedan permanenta det. Spänsten försvinner kan jag säga.
Nackdelen är när man färgat det mörkt vet man inte hur mycket blekning det är kvar på längderna... Så ni som känner att ni vill ha alla möjligheter med era hår. Tänk långt fram...
Det var grej nr 1
Grej nr 2: fixa nytt kort till körkortet.. Eftersom jag inte längre heter Ingvarsson behöver jag ju ha nytt körkort. Kanske på tiden att fixa det efter snart 2 mån ;) ja ja.. Jag är inte alltid släkt med blixten..

Nu ska det fyllas på med kycklinggryta, som mannen fixat medan jag träna, och gråta en aning till Nybyggarna.

Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej