Nyduschad, proppmätt o nedbäddad

0kommentarer

Precis lagt mig till rätta under täcket, nyduschad efter träning och proppmätt efter en maträtt jag verkligen älskat sen mamma gjorde den när jag var yngre.
Fiskpudding, jag vet det låter inte gott men här kommer receptet o jag lovar, ni blir inte besvikna.

Vispa ihop 3 ägg, blanda i risgrynsgröt (jag brukar ta en stor "korv" risgrynsgröt), salta o peppra. Blanda ner 600 gr vit fisk. (Mitt tips är att klippa så det blir mindre bitar) Häll alltsammans i en smord form och strö över ströbröd.
Grädda 30 min i 225 grader. Ät med kokt potatis och skirat smör.


Kvällen har avslutats med "Torka aldrig tårar utan handskar". En berättelse när aids hittade hit och om vilka som förde den vidare. Om att vara- det många kallar- "sån där"... Alltså homosexuell.
Blir väldigt berörd, nästan så jag har ont i magen när jag ser, hur Benjamin står utan föräldrar för han vill leva med Rasmus..
Att världen är så grym... ??
Kan säga att även nu, 2012 är några inte en uns bättre...
För tusan skärp er.
Kanske är det för en av de jag älskar väldigt mycket här i världen är just homosexuell, som jag tar åt mig så mycket av berättelsen...
Du vet vem du är, jag vet inte om du riktigt följer med här men jag vill iaf säga: JAG ÄR GRYMT IMPONERAD AV DIG! Du vet vart jag finns.
Tror jag får avsluta här innan jag somnar med tårar på mins kinder.

God natt!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej