Ödmjuk krigare o barnet

0kommentarer

Äntligen fick jag den där tummen ur min rôv!
Jag är inte dålig, sen att det tog sisådär 1 1/2 dag kanske vi inte behöver prata högt om :D
Nu är det iaf gjort.
 
dammsugit
bytt sängkläder
tvättat- vikt kläder
städat toan
handlat
 

Kände att jag var tvungen att få alltsammans gjort eftersom jag o J bokat träff på Sirius.
Dags att fortsätta söndagsrutinen.
Yoga
 
 
Yoga & Gym, Workout (från http://www.yogasolnsb.com/)

Det har helt klart blivit en av mina nya favoritpass.
Det är mörkt, tyst och man är totalt avslappnad på allt som man annars går o tänker på.
Man fokuserar verkligen endast på här o nu
Vilket är super viktigt för mig just nu känner jag.
Var super stressad från att jag kom hem från jobbet igår och jag tror det är en aning som sitter kvar, då kom Yogan som en räddande ängel.
Det är väldigt skönt att träningen har kommit in i mitt liv igen o att jag kommer få hjälp med mina knän eftersom jag tänker använda dom till jag blir super gammal :D
Känner att när jag är i gymmet tappar man allt annat som annars fångar mitt fokus... och kanske tar ner mig en aning längre ner än var jag vill vara.
Härligt att det är träningsdags imorn igen.
 
 
 
Sköt om er!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej