Sällskapssjuk

0kommentarer

Då kan vi lägga denna dagen till handlingarna.
Den började en aning annorlunda. Skulle egentligen vart 3 st på jobbet från början men tyvärr har var det manfall så det sluta med att jag jobbade själv mellan 8.30-12.00. Det var lite spännande. Det gör vi aldrig, eftersom det medför att vi säkerligen behöver gå från våran kund när det ringer/ kommer spontan kunder. Det jag fick erfara och kunde av det dra slutsatsen: jobba själv= ingen hitt.
Då inser man snabbt hur mycket man trivs med sina kollegor.
Att man var alldeles ensam, så när som på en praktikant, gjorde ju inte direkt att man blev så mycket bättre. Tog nog fram till lunch innan jag kände att jag var riktigt på hugget.
Att 1 års kalas kan va så jobbiga ;)

Men hem kom jag någorlunda pigg och att maten redan var klar var förstås ett stort plus.
Hade tänkt att ta ett besök på gymmet, eftersom det inte blev något igår men med denna trötthet blev det soffan istället och vara social med mannen. Oj, va konstigt det låter.. tror inte riktigt jag vant mig än. ;)
Nu har jag bara hållt på med träningen i 2-3 veckor o ska köra 1 ÅR! men känner redan att tiden hemma går förlorad. Blir nog bättre nu när källaren och trappräcket etc blir klart. Då kan man ta helgerna till något gemensamt.

Om man skulle ta o tänka på refrängen??

God Natt

Sköt omer!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej