Sjukt tidigt!

1kommentarer

Som jag väntat!!
Äntligen är det fredag och det innebär ju helg när kl slår 18.00 och för mig är det då inte jobb förrän på tis. Underbart!
Trodde jag såg i syne när jag vaknade i morse, av mig själv, o klockan står på 05.50...
Va faktiskt riktigt nära på att gå upp, men vad gör man uppe den tiden? Och när person nr 2 i hemmet sover skönt..??
Hade ju kunnat plocka fram mina fru-egenskaper o gjort frukost på sängen men var rädd att han inte somnat lika tidigt som mig igår så han sover än..
Jag låg o slumra tills kl ringde, o lite till så nu är man så där lagom trött...
För den skullen ser jag verkligen fram emot ledig helg.. Måste få sova.
Jag hoppas det vänder snart när man kommit igång med träningen.
Den enda nackdelen med träning är att man måste planera sjukt väl... Men som den organisatör jag gillar att vara ;) hoppas jag det inte blir några bekymmer.

Är det dags att klä på sig några lager, ser kallt ut ute??
Mmm jag tror det, jobbet väntar!

Kram på er!

1 kommentarer

Jenny

12 Oct 2012 09:47

Du kunde ju följt med mig o Bosse på en promenad imorse ;)!!!

Kommentera

Publiceras ej