Slå på stort

0kommentarer

Blir så trött.
Kan man bara inte få göra som man vill.
Bryr man sig om andra så himla mycket som det verkar?
Undra hur mycket det är i energi?
Blir man så förändrad vet jag inte om det är nått för mig? Får allt fundera på det..
 
 
Precis hemkommen från 1 års kalas. Det var kalas, det vill jag säga :D
Ögonen har fått i sig lite grus och näsan den har börjat rinna. Tror jag kan sätta det i samband med att jag är trött.
Har kanske kört igång lite hårt på gymmet och att det är lite mycket i mitt huvud på flera plan.
Så imorgon efter jobbet tänkte jag råda bot på det. Hoppar faktiskt över gymmet imorgon när jag ändå skulle träna själv och tar en kväll i soffan framför tvn.
Tror faktiskt jag kan behöva det.
 
Började min nya taktik idag. Det gick väldigt bra och jag håller tummarna för att det fortsätter i den takten.
Kan tycka att det känns en aning märkligt men är det så det ska vara så gärna för mig. Jag mår inte dåligt av det. Hoppas bara det inte blir dåliga vibbar... men det får vi lösa då.
 
Nu skulle jag behöva min skönhetssömn.
 
Sköt om er!
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej