Snabba ryck med bra energi

0kommentarer

Effektiviten har slagit till igen ;)
En dag Förra veckan passade jag på att handla direkt efter jobbet o när jag var klar hämta T mig o påsarna.
Kände att det var ingen dum idé. Det tar bara tid att åka hem mellan, plus att tröttheten brukar komma smygandes.
Tar man det direkt är man uppe i tempo, så idag fick bli favorit i repris.
På 1 TIM hade jag handlat på Willys, kompletterat på Hjertbergs + hämtat ut ett packet, blivit hämtad och burit in kassarna.
Tycker faktiskt jag är lite bra ändå.

Tror det var mina eftermiddags kunder dom gav mig energi, för innan lunch var livet mest pest o pina som ni säkert läst.

Lagom till middagen var klar blev det soffan o X-Factor. Skönt, första favoriten är klara. Den lilla söta 14-åringen.
Är hon inte bra då säg...

Med tanke på dagens svacka kände jag med mat i magen förstås att detta bör vi göra något åt.
På varsitt håll skrev vi ner en Prio-lista vad gäller utgifter. De skildes åt ganska markant men tillslut fick vi ihop en gemensam som vi nu ska sträva efter.
Kommer bli grymt bra o det känns som sista punkten inte är 100 år bort i tiden.

Härlig avslutning på denna dag.
Lång dag imorn så här ska sovas.

Kram på er!!

Kommentera

Publiceras ej