Snurrig

0kommentarer

God Afton, lördag!
 
Vart tusan tog denna vecka vägen?
För en vecka sedan satt jag o planerade mat då T sa att det inte var någon ide att planera så mycket ifall vi åt någon annanstanns..
Tyvärr har det inte funnits tid till något annat än.
vakna- jobb- träning- äta- sova
Då går tiden rätt så fort.
 
Idag var det oxå jobb o när jag kom hem sisådär 2 timmar efter slutdags gick luften ur mig totalt. Hade egentligen fått bra lördagserbjudande men jag orkade bara inte. Har suttit i soffan resten av dagen och halvsovit. Tagit mig ner till tvättstugan 2 ggr.
Vad kommer det sig egentligen, att bara luften försvinner?
Trodde det skulle bli bättre med mat men icke.
Funderar ärligt talat på att gå o lägga mig. Ja, vet. klockan är bara 22.00 men varför ska jag bara sitta här...??
 
Just nu händer det lite saker runt mig vilket inte alls är bra för min hjärna.
Den går på fullvarv 24/7.
Håller tummarna för att det blir bättre snart..
 
 
Som sagt..
Tror jag tar o ger mig för nu!
 
Kram
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej