utskitit äpplemos

0kommentarer

Då sitter man här igen.. alldeles för tidigt men vad gör man inte för att kunna komma hem i tid.. en gång i veckan iaf :D
Vaknade så där skönt, lite av mig själv o lite av klockan, dock var det för tidigt för att gå upp så nu när man sitter med tekoppen och väntar på att klockan ska bli klä-på sig dags vill man bara blunda för att slömra en stund eller två.
 
Var på träningen igår, själv, eller jag var ju där med Jo men fick köra mitt pass själv. Gick jätte bra eftersom jag bestämt mig hela dagen för att köra skiten ur mig. Kan säga att det blev gjort.
Tyvärr har jag fått känningar i mitt knä, men det går säkert över tills nästa träning. Det är bara att inte tänka på det så brukar det lösa sig.
Fick mig en kick igår, tack du. Så här ska hård tränas. Fattar inte. Kan inte folk komma på nått själva?
Fast det är bara att inse hur det egentligen ligger till :D får säga tack! :D
 
När jag kom hem igår, var jag totalt slut. Fick i mig lite mat och kolla sista delen "Torka aldrig tårar utan handskar". Vad ska man nu göra på måndagskvällarna?
Efter dusch, som jag nästan somna ifrån. Det har ju hänt förut. :D Kröp jag ner... o stensomna..
Får nog ta o göra något snart, detta är inte jätte kul. Det var ju himla bra- fast då var man inte hemma förstås. Blir att ta tag i saken imorgon.
 
Ska fixa till mig o packa ner kalaskläder nu.
 
Sköt om er!
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej