Verkligheten...

0kommentarer

Dessa dagar, som börjar så tidigt, brukar för det mesta mjuk starta en aning.
Idag likaså, som + i kanten fick man väldigt intressanta sätt att se på livet o dess verklighet och ytterligare bevis på att man har det sjukt bra.
Att det kanske inte är grönare där borta på andra sidan..
Det roliga är att det känns som folk upplever saker för första gången.. det jag kan tycka är en självklarhet.. Men det har jag lärt mig, det är helt o hållet vart man kommer ifrån o hur man haft det..

Ville så gärna att man kan lyssna på varann. Jag försöker lyssna in, ta till mig och fundera på hur jag vill att mitt liv ska rulla på..
Men det handlar helt o hållet, tycker jag, om att man behöver lyssna o hjälpa varann..
På ett sätt, den berörda personen vet precis hur jag blivit o jag hoppas den är medveten om att jag inte gör något för att vara sur o gnällig.. Blir bara så trött...

Dagen rullade annars på i din sakta mak, som det brukar.
Det är så himla skönt, numera alla tisdagar jobbar jag fram till 17.00. Vilket betyder att jag kan träna o vara hemma typ samma tid som om jag skulle slutat 18.00.
Så idag invigde jag mitt kort och började med det jag fastat för länge: Spinning!
Det var jätte härligt. Visst, jag är lite äcklig men det är så himla skönt o träna nått man blir riktigt svettig på.

Trött o hungrig hamnade man i den berömda soffan o avslutade kvällen med min favorit.. Johan Falk!

Nu är det dags för återhämtning.
God natt!

Kommentera

Publiceras ej