Eriksson istället för Ingvarsson

1kommentarer

Nu är jag här igen... Som Katrin Eriksson..
Dags att öva på en snygg autograf :D
Vår dag var helt toppen. Kunde inte bli bättre, precis som jag tänkt mig.
en häftig o annorlunda vigsel med underbar middag o fest.
(låter bilderna... som jag tagit från mina vänner, eftersom man denna dag inte har någon kamera.. prata för sig)
 
 
Påväg till kyrkan
 
Syster med man hälsar alla välkomna!
 
Här kommer brudparet
 
Maria sjöng: From this moment on & Kärleksvisa         Våra löften och ring
 
Även lillebror (med sitt band Tales of Troy) sjöng: Utan dina andetag & utgångslåten: I was made for loving you 
 
Välkomna ut brudparet!
 
Första pussen som gifta :D
 
Efter kyrkan var det dags för foto
 
Nu väntade en fest som heter duga
 
God mat och dryck, roliga tal och allmänt trevligt.
 
Givetvis skulle man båda upp o pussas och under bord o pussas.. (fuskade lite, ville inte ställa mig på stolarna. Har vart på bröllop där stolarna brakat :D )
 
 
Som en litet överraskning återuppstod DJ Cola i ca 3- 4 timmar... egentligen skulle han spelat 30 min. Shit vilket drag det blev..



Runt 04.00 kände vi att nu får det nog vara för ikväll.
Blev det årets fest??
 
Efter allt planerade och lite stress ska jag nu ta cykeln bort till J... ska få mig en omgång massage
Ska bli riktigt härligt.
 
Ha det gott
Kram Katrin
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

V

04 Sep 2012 10:30

Som du skriver, hela dagen var så perfekt och ni är så fina!
Tack än en gång för att jag fick ta del av den.
Och det där med årets fest, du behöver väl knappast ställa frågan ens? :)

Kommentera

Publiceras ej