Äntligen!!

0kommentarer

 Hola, I´m back in town!
 
Detta inlägget började jag på för 3 dagar sedan men kände att varken tiden eller orken inte fanns så det blev sparat som utkast. Va sägs om att skriva klart? Jo, men det tycker jag allt :D
 
Som sagt.
Nu är vi hemma igen, och har varit det i snart exakt 1 vecka, från 2 underbara veckor i 32 grader värme och mycket god mat och goda drinkar som rann ner från förmiddag till kväll.
Det har verkligen varit som en drömvärld jag inte kunnat tänka mig.
Men vad är det man kommer hem till? Det känns knappt som man vart borta :(
Dags att ta tag i allt som behöver göras. Sätta nya planer i verk, för det finns lite i mitt huvud som jag skulle vilja klara av innan jag tar tag i mitt vuxna liv, men innan det måste jag självklart visa er hur underbart vi haft det.
 
 
Ni som har tillgång till min facebooksida har säkerligen redan kollat in resten av bilderna. Åk dit!!
 
Tyvärr är jag helt slut. Det tar på krafterna att jobba en hel vecka när man är i fel tidzon. läste på internet att det kan ta upp till 1,5x dagarna (alltså 14) tills man känner att man är tillbaka helt i tiden.
Det var helt ok när man var där eftersom att när man flyger västerut får man tid och i detta fal gör 7 timmar väldigt mycket, speciellt när man förlorar dom när man åker hem.
Så för nu får detta räcka så hoppas jag att orken återkommer imorgon.
 
Sköt om er och god natt
 
Kram Katrin
 

Kommentera

Publiceras ej