Härlig helg

0kommentarer

Här har det varit tomt ett tag.
Har inte riktigt varit på nått bra humör för att skriva, då är det likabra att ta en paus och göra det ordentligt när man väl gör det.
Det typiska med mig är att jag kommer på massor att skriva när jag lägger mig alt. när jag vaknar. Men när datorn åker fram, är det som bortblåst.
Så jag tänker att bilderna får tala för sig...
 
 
När jag, Sofia och Jenny hade det trevligt på fredagens AW fixade Tobias så man äntligen fick se vad som gömde sig under presenningen. Kommer inte må så dåligt i sommar som ni förstår.
 

Igår var det dags för överraskning för våra vänner som ska skrida till altaret om ca 2 månader.
Paret hade beställt en häck som skulle komma på plats. Vad dom inte visste var att dom skulle få hjälp av både vänner och maskiner.
Att vi hade en underbar dag ute, förstår ni säkert och visst blev det fint?
 
När solen gett mig lite fräknar på näsan var det tid att åka hem och fixa sig.
 
 
Kvällen tillbringades med kollegor på The Show i Lidköping som är en stor fest med modevisning av kläder, hår, smink och glasögon inkl. solglasögon som en vän säljer. Visst är jag snygg? Pilotvarianten skulle inte vara helt fel att äga i sommar. 
Såklart var det partaj till sena natten.
Att jag varit trött idag behöver jag väl egentligen inte skriva men det var det verkligen värt.
 
Nu ska sängen få nya kläder så jag kan ta igen några timmar. Imorgon skulle varit en ledig dag, men det blev kurs på jobbet så det är bara att infinna sig.
 
 
Sov gott
Kram på er

Kommentera

Publiceras ej