Hiss eller diss

0kommentarer

 
Vad tycker ni?
Jag kan inte riktigt bestämma mig.
Hade varit härligt att kunna ha den nu, den lär bli varm fort när solen kommer fram.
Just nu är jag helt kocko vad gäller kläder. Vill ha allt men när jag väl kommer in i butikerna finns inget som faller mig i smaken.
Kanske får ge den en chans till när har mer tid och inte endast lunchtiden.
 
 
 
 
Igår hade jag egentligen tänkt att besöka gymmet men efter lunch var jag inte riktigt som jag ville så det fick bli att åka hem.
Det var nog bäst, hade svårt att hitta fokus och då är det ingen idé att vara på gymmet eftersom det är ett ställe som jag vill vara fokuserade på.
Så detta var vår gårdagskväll
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då var det dags för jobb så nu behöver jag ha bestämt mig.
Vad skulle ni gjort?
 
Ha en underbar dag
Kram

Kommentera

Publiceras ej