Tomt

0kommentarer

Redan 9 april och ute är det kallt så vinterjackan har inte fått byta plats med vårjackan än. Mössan och halsduken är på när man cyklar till och från jobbet.
Det är inte riktigt denna temperatur jag vill ha denna tid. Solen värmer skönt på dagtid men då står jag inomhus.
 
Känner att jag inte har så mycket att få ner här eftersom det inte händer så mycket just nu.
Det är jobb för hela slanten följt av träning eller fix här hemma, vilket inte är så trevligt att skriva om var dag så ni får hålla till godo dom dagar det är tomt. Jag har inte glömt av, det har bara inte hänt så mycket innehållsrikt :D
 
I skrivandets stund sitter jag och väntar på T som är påväg från Borås. När han ringde för en stund sen fick jag en väldigt trevlig överraskning, vilka jag definitivt ska inviga på lördag då jag kommer ha lite tjejfest här hemma eftersom killarna ska gå hårt ut i GBG :D
Låter det inte trevligt så säg.
Tycker det ska bli väldigt trevligt att ha några tjejer här på middag, förmodligen alkohol och massa "skitsnack". Det är inte var dag man kan få ihop det så bra. Man får passa på :D
 
Dags att sova några timmar och bocka av ytterligare en dag... alltså en dag närmre lördag :D

Kommentera

Publiceras ej