Gott om tid

0kommentarer

Hoppsan! Vad hände där? En hel timme föra utsatt tid. Tom skorna är på, väskan är packad och pirret ökar.
Tror mig dock ha en liten aning om vart vi ska men inget jag säger nått om. :D
Har iaf fått godkänd klädsel
 
 
Vet inte om jag tycker om denna.. vad det nu är för nått? Från H&M för några år sedan men har mest hängt i garderoben.
Denna årstid kan jag ha lite svårt att klä mig och när man inte riktigt vet vart man ska blir det inte direkt lättare.
Jag gissar att vi inte ska på värsta partajet och då får denna "klänning" kännas helt ok.
 
Vad ska jag göra nu då? Så här i tid är inte likt mig men nån gång ska man ju överraska.
Får sällskapa T i köket när han fixar tårtan tills imorn.
Vad har jag egentligen gjort till denna födelsedag?

Kommentera

Publiceras ej